کاربردهای عکس کارتونی

عکس کارتونی انواع مختلفی دارد که هر کدام از آنها مربوط به کارتونی خاص می باشد و می توان کاربردهای عکس کارتونی زیادی برای آن بیان کرد. در این مقاله در نظر داریم شما را با کاربردها و طریقه تهیه عکس کارتونی آشنا کنیم، پس در ادامه با ما همراه باشید.
این عکس ها در بسیاری از موارد در صنعت چاپ مورد استفاده قرار می گیرد. چاپ این عکس ها به صورت استیکرهای چسبی و یا چاپ بر روی جلد دفتر، دفترچه، کلاسورها، بر روی کیف های کودکان و… مورد استفاده قرار می گیرد. برای تولید این محصولات عموما از عکس کارتونی فانتزی استفاده می شود. چاپ این عکس ها بر روی لوازم التحریر نیز به تازگی طرفداران زیادی پیدا کرده است. این نوع محصولات بیشتر برای گروه سنین کودکان ساخته می شود. هر روز با پخش کارتون های جدید به تنوع عکسهای کارتونی اضافه می شود و سلایق مختلفی را ایجاد می کند. هر کدام از این عکس ها دارای سبک های متفاوتی هستند، که ستایل های متفاوتی را ایجاد می کنند. یکی دیگر از کاربردهای چاپی عکس کارتونی، چاپ آن بر روی تیشرت های زنانه، بچگانه و حتی مردانه می باشد که جذابیت بسیار زیادی دارد و از محبوبیت بالایی در این روزها برخوردار می باشد.
یکی دیگر از کاربردهای اسان نوع عکس ها چاپ آن به عنوان تابلو و یا کاغذ و پوستر دیواری بر روی دیوار اتاق خواب کودکان می باشد. با تنوعی که هر روز در کارتون های تولید شده به وجود می آید، علاقه مندی کودکان به هر کدام از آن ها را روز به روز افزایش می دهد؛ بنابراین عجیب نیست که کودکان بخواهند اتاق خود را با طرح هایی بر روی دیوار و یا لوازم خواب و حتی پرده، فرش و یا روتختی خود انتخاب کنند. البته در این راستا تولید کنندگان محصولات و دکوراسیون داخلی اتاق کودکان نیز از این سلایق آگاه بوده و در طراحی های خود از عکس کارتونی استفاده می کنند.

عکس کارتونی پرنسس های دیزنی

عکس کارتونی کاربردهای فراوانی دارد

لازم به ذکر است که این عکس ها در انواع و سبک های مختلف، می تواند گروه های سنی دیگری را نیز در برگیرد. عکس کارتونی با سبک های مفهومی این روزها زینت بخش دیوارهای منازل بوده و حتی چاپ آن را بر روی لوازم آشپزخانه نیز می توانیم مشاهده کنیم. اگر با سبک پاپ آرت آشنایی داشته باشید مشاهده میکنید که این بار عکس کارتونی مخاطبان بزرگسال را به خود جذب کرده است، حتی در طراحی و دکوراسیون اتاق خواب! با کمی جستجو در وب سایت پارس استاک می توانید از دیدن این طرح ها لذت برده و طرح مورد نظر خود را برای طراحی اتاق خواب خود انتخاب نمایید. این طرح ها بر روی روتختی، کوسن، فرش، پرده و اکسسوری های اتاق قابل استفاده می باشد و می توانید از ست کردن تمامی لوازم اتاق خود با این عکس ها، سبک و استایل اتاق خود را تغییر دهید. از دیگر کاربردهای عکس کارتونی استفاده از آن در فضای مجازی به عنوان عکس پروفایل و یا عکس نوشته برای بیان مفهومی خاص می باشد که این روزها شاهد آن هستیم. برخی افراد با ذوق و سلیقه خود، این عکس ها را با مطالبی مفهومی و یا دیالوگی از کارتون مورد نظر انتشار می دهند.

عکس کارتونی فروزن

ویژگی های عکس کارتونی

اگر به دنبال عکس کارتونی برای طراحی و یا چاپ آن در مواردی که مثال زدیم هستید، باید توجه داشته باشید که دانلود عکس باید با کیفیت انجام شود. در برخی مواقع عکس ها را باید در ابعاد بزرگ چاپ کنید؛ به همین دلیل نیاز به فرمت های با کیفیت مانند دانلود طرح لایه باز و یا دانلود وکتور دارید، تا طرح مورد نظر با کیفیت بالاتری چاپ شود. لازم به ذکر است که با دانلود فرمت وکتور می توانید، در آن تغییرات مورد نظر خود را اضافه کنید تا با سلیقه شما همخوانی داشته باشد. اگر به سایت پارس استاک سر می زنید، می توانید عکس مورد نظر خود را در دسته بندی های مختلف جستجو کنید تا زودتر به نتیجه دلخواه خود برسید. عکس کارتونی ممکن است بر روی متریالی چون پارچه، سرامیک، نایلون، کاغذ، مقوا و… چاپ شود، بنابراین باید از کیفیت بالایی برخوردار باشد.

عکس کارتونی میکی موس

انواع عکس کارتونی

عکس کارتونی در سبک های مختلفی ارائه می شود، که هر کدام از آن ها سبک و استایل خاص خود را دارند. در برخی موارد عکس کارتونی از شخصیت های کارتونی حیوانات تهیه می شود و در سایر موارد شخصیت های انسانی که طرفداران بیشتری دارند. دسته سومی هم در این میان وجود دارد دارای شخصیت های ساختگی می باشد، مانند ربات ها، شخصیت های خیالی و یا حتی ارواح!
همانطور که گفتیم عکس کارتونی مفهومی نیز این روزها طرفداران زیادی در گروه های سنی بزرگسالان پیدا کرده است، که از آن در طراحی بر روی لیوان، تیشرت، کیف های فانتزی، روتختی، تابلو، جلد دفتر و دفترچه و... مورد استفاده قرار میگیرد.

عکس کارتونی ماشین ها

نمونه ای از طراحی اتاق کودک با عکس کارتونی

اگر توجه کرده باشید، این روزها عکس های کارتونی در طراحی لوازم تولد، در تم های مختلف به بازار عرضه می شود. برخی از این تم ها با توجه به درخواست مشتری انتخاب و چاپ می شود و در سایر موارد، انواع مختلفی از آن آماده سفارش در بازار موجود می باشد. همانطور که بیان کردیم، عکس کارتونی یکی از مهمترین فاکتورها در طراحی لوازم کودکان است، که در بسیاری از موارد، حتی کودکان از اینکه خود را به شکل شخصیت کارتونی خود در بیاورند، لذت می برند.
عکس کارتونی در سایت پارس استاک دارای تنوع بسیار زیادی است که با توجه به دسته بندی های صورت گرفته و مورد نظر شما، خدمات دانلود در فرمت های مختلف را در اختیار کاربران قرار می دهد.

عکس کارتونی وینی دپو