امروزه سبک مدرن طرف‌داران زیادی پیدا کرده است. وسایل تزئینی داخل منزل نیز باید باتوجه‌به سبک مدرن انتخاب شوند تا هماهنگی لازم به وجود آید. بااین‌وجود بیشتر دوست دارند با استفاده از پوستر دیواری مدرن دیوارهای مدنظر خود را به‌صورت مدرن در بیاورند.
پوسترها در واقع جایگزین کاغذ دیواری‌ها شده‌اند و بدون هیچ محدودیتی می‌توان آن‌ها را روی دیوار نصب کرد. این پوسترها در انواع مختلف ساخته می‌شوند و به دلیل تنوع زیادی که در پوسترهای مدرن وجود دارد، انتخاب آن‌ها آسان‌تر است. در این مقاله شما را با انواع پوسترهای دیواری مدرن و ویژگی آن‌ها آشنا خواهیم کرد.  

دسته‌بندی انواع پوستر دیواری مدرن

پوستر مدرن دیواری را باتوجه‌به طرحی که دارد دسته‌بندی می‌کنند. تنوع در طرح‌ها و ثابت ماندن رنگ پوستر با گذر زمان سبب شده تا افراد خواهان پوسترها انتخاب آسان‌تری داشته باشند. افراد با هر سلیقه‌ای که باشند می‌توانند طرح‌هایی که خواهان آن هستند را پیدا کرده و خریداری کنند. انواع پوسترهای مدرن عبارت‌اند از:
• پوستر مدرن طبیعت
• پوستر مدرن گل
• پوستر مدرن سه‌بعدی
• پوستر مدرن چهره
• پوستر مدرن نستعلیق
• پوستر مدرن کودک
• پوستر مدرن نقاشی
• پوستر مدرن اسپرت
• پوستر مدرن لاکچری
• پوستر مدرن پتینه

پوستر دیواری مدرن

ویژگی‌های پوسترهای مدرن دیواری

برای خرید پوستر دیواری مدرن باید با ویژگی‌های آن آشنا باشید تا بتوانید انتخاب درستی داشته باشید. اکنون به بررسی تمامی ویژگی انواع پوسترهای مدرن دیواری می‌پردازیم. این ویژگی‌ها عبارت‌اند از:
پوستر طبیعت دیواری
پوسترهای طبیعت حس شادابی و طراوت به خانه شما خواهند آورد؛ به همین خاطر جزء پرطرف‌دارترین پوسترهای مدرن هستند. این پوسترها را به‌عنوان پوستر منظره نیز می‌شناسند که می‌توانند دارای طرح‌های بی‌نظیر ساحل، جنگل، کوه و ... باشند.
پوستر سه‌بعدی دیواری
پوسترهای سه‌بعدی در اوج سادگی که دارند به‌صورت خلاقانه طراحی شده‌اند. این نوع پوستر زیبایی چشمگیری به منزل خواهد داد. از ویژگی‌های این نوع پوستر می‌توان به حالت برجستگی آن اشاره کرد. پوستر سه‌بعدی سطح کاملاً صافی دارد اما طراحی آن به‌گونه‌ای است که هنگام نگاه‌کردن به آن احساس می‌کنید طرح داخل پوستر برجسته است.
پوستر نستعلیق دیواری
این نوع پوستر مدرن درواقع پوستر خوشنویسی است که افراد هنردوست طرف‌داران اصلی این پوستر هستند.
پوستر اسپرت دیواری
این پوسترها مورد انتخاب افرادی است که طرف‌دار رشته‌های ورزشی، ماشین‌ها و به طور کل طرح‌های اسپرت هستند. معمولاً پوسترهای اسپرت طرح ورزشکاران پرطرف‌دار، مدال‌های ورزشی، ماشین‌ها و موتورسیکلت‌های اسپرت هستند.
پوستر لاکچری دیواری
اگر به دنبال سبکی گران‌بها برای پوستر منزل خود هستید بهترین انتخاب برای شما پوستر لاکچری دیواری است. در طراحی این پوسترها از رنگ‌های طلایی، نقره‌ای، صدفی و دودی استفاده می‌کنند.
پوستر کودک
این پوسترها بنا به ذائقه کودکان طراحی شده‌اند. کودکان با دیدن پوسترهای کودک در اتاق‌خواب خود به وجد می‌آیند. معمولاً این تابلوها دارای طرح‌های کارتونی و بچه‌گانه است که کودکان به آن‌ها علاقه زیادی دارند.
پوستر پتینه دیواری
پوسترهای پتینه به‌صورت قدیمی و کهنه‌کاری هستند که امروزه خواهان زیادی دارند. افرادی که علاقه‌مند به کارهای قدیمی و پوسترهایی با سبک قدیمی هستند می‌توانند این مدل پوستر مدرن دیواری را انتخاب کنند.
پوستر نقاشی دیواری
پوسترهای نقاشی مهم نیست که چه طرحی دارند تنها نکته مهم در آن‌ها طرح نقاشی گونه آن است. این پوسترها می‌توانند طرح گل، طبیعت، ورزشکاران و... باشند.
پوستر چهره مدرن
پوسترهای چهره بیشترین طرف‌دار را در میان نوجوانان و تا حدودی جوانان دارند. این پوسترها یا چهره افراد مشهور را نشان می‌دهد و یا چهره‌ای نامفهوم با طراحی فوق‌العاده را به نمایش می‌گذارد. علاوه بر این می‌توان چهره‌ای که مدنظر دارید سفارش داده و آن را به‌صورت پوستر طراحی کنند. 

پوستر دیواری نستعلیق

کاربرد انواع پوسترهای مدرن دیواری

از پوستر دیواری مدرن در منازل مسکونی، اداری، تجاری، رستوران‌ها، هتل‌ها و آرایشگاه‌ها استفاده می‌کنند. باتوجه‌به محل قرارگیری پوسترها لازم است پوستر متناسب با آن مکان برای نصب انتخاب شود. معمولاً برای فضای نشیمن داخل منازل مسکونی از پوسترهای پتینه، لاکچری و سه‌بعدی استفاده می‌کنند. این در حالی است که برای اتاق‌ها از پوسترهای کودک، نقاشی و اسپرت استفاده خواهد شد.
اگر اتاق‌خواب متعلق به نوجوانان پسر باشد آن‌ها بیشتر طرف‌دار پوسترهای مدرن اسپرت هستند درحالی‌که برای اتاق کودک پوستر کودک نصب کنید. در ساختمان اداری نیز از پوسترهای پتینه و لاکچری در اتاق‌ها استفاده می‌شود و پوستر مناسب برای محیط لابی ساختمان و ادارات پوسترهای نستعلیق هستند.
در آرایشگاه‌ها نیز از پوسترهای مدرن چهره استفاده می‌کنند که علاوه بر جلب کردن توجه مشتری مناسب برای محیط کاری آن‌ها نیز است. برای رستوران‌ها و هتل‌ها پوسترهای طبیعت می‌توانند جذابیت خاصی را در محیط به وجود آورند به‌طوری‌که مشتری‌ها با دیدن آن‌ها به وجد آیند.

پوستر دیواری طبیعت

خرید انواع پوسترهای دیواری مدرن

اگر قصد دارید دکوراسیون منزل یا محیط کار خود را زیبا کنید تا توجه اطرافیان به آن جلب شود، باصرفه‌ترین و بهترین راه‌حل خرید پوستر دیواری مدرن است. این پوسترها علاوه بر نشان‌دادن سبک دکوراسیون منزل شما، جلوه خاصی به محیط می‌دهند. هنگام خرید پوسترهای مدرن لازم است به چند نکته توجه کنید. این نکات عبارت‌اند از:
• قبل از هر کاری محل نصب پوستر را انتخاب کنید.
• باتوجه‌به محل نصب پوستر سایز و اندازه مناسب برای ابعاد پوستر در نظر بگیرید.
• باتوجه‌به محل قرارگیری پوستر طرح مناسب با سبک محیط را برای پوستر انتخاب کنید. درصورتی‌که اتاق نشیمن کوچک باشد بهتر است طرح‌های ساده پوستر را خریداری کنید.
• پوستری که خریداری می‌کنید متناسب با سبک مبلمان، پرده و منزلتان باشد.
• اگر طرحی که مدنظر شما است در بازار وجود ندارد، می‌توانید طرح خود را سفارش دهید تا پوستر آن را طراحی کنند.

پوستر مدرن سه‌بعدی

سخن آخر

پوسترها زیبایی منحصربه‌فردی به خانه‌ها می‌دهند؛ بنابراین انتخاب آن‌ها بسته به سبک دکوراسیون داخلی بسیار مهم است. باتوجه‌به اینکه امروزه سبک مدرن جزء پرطرف‌دارترین سبک‌ها است ازاین‌رو پوستر دیواری مدرن نیز جزء پرفروش‌ترین پوسترها هستند. هر پوستری که نمایانگر عصر جدید و مدرن باشد در دسته پوسترهای مدرن قرار می‌گیرد. نصب این پوسترها در دیوارهای کانونی منزل جلوه ویژه‌ای به محیط می‌دهند.