گذر زمان و شکوفایی بیشتر استعدادهای بی‌نظیر افراد منجر به تولیدات مختلف در زمینه‌های گوناگون از جمله اقلام و وسایل هنری و دست‌ساز گردید. یکی از پرطرف‌دارترین و محبوب‌ترین وسایل هنری موجود در بازار انواع تابلو دیواری فانتزی جدید در طرح‌ها و سبک‌های گوناگون است که به دست هنرمندان توانمند، طراحی و‌ تولید می‌شود. این تابلوها توسط اقشار مختلف جامعه خریداری می‌شوند ‌و به شیوه‌های گوناگون در مکان‌های متفاوت مورداستفاده قرار می‌گیرند. تابلوهای فانتزی ایرانی با قیمت مناسب و کیفیتی مثال‌زدنی توجه همگان را به خود جلب کرده است.

انواع تابلوهای نقاشی دیواری

هنرمندان ایرانی با تلاش مستمر اقدام به طراحی و تولید انواع تابلو‌ دیواری فانتزی جدید کردند که هر یک از آن‌ها علاوه بر رنگ و مدل، در ویژگی‌های دیگری مانند ابعاد و اندازه نیز با یکدیگر متفاوت بودند. به طور مثال تابلوهای دیواری فانتزی از اندازه‌های بسیار کوچک ۱۰ در ۱۰ تا اندازه‌های بسیار بزرگ ۱۰۰ در ۲۰۰ طراحی و تولید می‌شوند تا متناسب با نوع نیاز مشتری و مکان موردنظر مورداستفاده قرار بگیرند و بهترین جلوه را هنگام استفاده ایجاد کنند.
طراحی تابلوهای دیواری فانتزی از سبک‌های سنتی با نقش و نگارهای تاریخی و قدیمی تا سبک‌های مدرن و جدید در بازار یافت می‌شوند. در سبک‌های سنتی تابلو از رنگ‌های گرم و نقش و نگارهای قدیمی‌تر استفاده می‌شود و علاقه‌مندان به ست و تم‌های سنتی می‌توانند به‌منظور بخشیدن جلوه‌ای زیبا به مکان موردنظر خود از تابلوهایی با طراحی سنتی استفاده کنند.
افراد مدرن پسند نیز می‌تواند از تابلو دیواری‌های مدرن و جدید با رنگ‌های ملایم به‌منظور زیباسازی فضای داخل واحد و یا اتاق خود استفاده و آن را در ابعاد و اندازه دلخواه خریداری کنند. باز بودن دست مشتری هنگام خرید موجب شده تا آن‌ها بتوانند بادقت کامل بهترین تابلو را با ابعاد و مدل دلخواه خریداری کنند و به‌این‌ترتیب خریدی رضایت‌بخش داشته باشند.

وجود چندین سبک متفاوت در تابلو دیواری

موارد استفاده از تابلو دیواری فانتزی

تابلوهای دیواری جدید با جلوه زیبایی که دارند طی دهه گذشته به یکی از ثابت‌ترین اقلام به‌منظور طراحی دکوراسیون داخلی تبدیل شده‌اند به‌طوری‌که در هر واحدی دست‌کم یک تابلو دیواری با نقش و نگارهای خاص مشاهده می‌شود. استفاده از تابلوهای کلاسیک در سالن پذیرایی یا اتاق‌های خواب و یا تابلوهای سنتی در دفاتر کاری و مطب‌ها امروزه رایج بوده و رو به افزایش نیز ‌است.
استفاده از تابلوهای دیواری فانتزی به طراحی دکوراسیون منازل و دفاتر خلاصه نمی‌شود بلکه امروزه نمایشگاه‌های بین‌المللی بسیاری به‌منظور معرفی و نمایش تابلوهای دیواری برپا می‌شود. در این نمایشگاه‌ها گاهی چهره افراد سرشناس نیز روی تابلوها کشیده می‌شود و سپس بهای آن‌ها چندین برابر افزایش می‌یابد. بسیاری از کشورها نیز با طراحی تابلوهای دیواری سنتی و صادرات آن به کشورهای دیگر سعی در نشان‌دادن فرهنگ و تمدن پیشین خود به سایر مردم دنیا را دارند.
امروزه تابلوهای کوچک با طرح‌های مینیمال نیز از استقبال ویژه‌ای در بازار برخوردار شده‌اند و توانسته‌اند به یکی از پرفروش‌ترین انواع تابلو دیواری فانتزی جدید تبدیل شوند. این تابلوها بیشتر در اتاق‌های خواب و یا اتاق‌های شخصی مورد استفاده قرار ‌می‌گیرند و با جلوه زیبای خود زیبایی اتاق را چند برابر افزایش می‌دهند. تابلوهایی با طرح طبیعت نیز در ایجاد فرکانس مثبت در مکان مورد نظر نقش دارند؛ به همین علت استفاده از آن‌ها در محیط خانه به شدت توصیه می‌شود.

تابلوهای اسپرت و مینیمال با ابعاد مختلف

انتخاب بهترین تابلو دیواری

یکی از عناصر اصلی تابلو دیواری باکیفیت نوع رنگ به کار گرفته هنگام طراحی و تولید آن است که بادوام و عدم پوسیدگی و رنگ‌پریدگی آن رابطه مستقیم دارد. نقاش‌های مستعد ایرانی هنگام تولید انواع تابلو دیواری فانتزی جدید به طور معمول از رنگ‌های روغنی درجه یک استفاده می‌کنند و با استفاده از پوشش‌های مخصوصی روی تابلو را می‌پوشانند.
کیفیت و مرغوبیت بالای هنر دست هنرمندان ایرانی موجب شد تا امروزه اکثر تابلوهای تولیدی قابلیت شستشو بدون آسیب را دارا هستند. انتخاب بهترین تابلو نیازمند راهنمایی ‌‌و توجه ویژه به برخی نکات اصلی است که افراد می‌توانند هنگام خرید با فروشندگان و یا مشاوران مستقر در نمایشگاه‌ها مشورت کرده سپس اقدام به خرید کنید.
به طور مثال افراد علاوه بر نوع رنگ باید بر نوع بوم نقاشی و استحکام آن نیز دقت داشته باشند تا تابلو طی استفاده و هنگام نصب دچار شکستگی یا پارگی نشود. همچنین ابعاد و طرح تابلو باید متناسب با مکان انتخاب شود به طور مثال برای واحدهای کوچک بهتر است از تابلوهای پازلی با رنگ‌های روشن و پاستیلی استفاده شود. این تابلوها فضای داخل را روشن‌تر و بازتر نشان می‌دهند و از گرفتگی ظاهری اتاق جلوگیری می‌کنند.

تابلو پازلی جدید و شیک در ابعاد دلخواه

قیمت تابلوهای دیواری فانتزی جدید

تابلوهای فانتزی و دست‌ساز با قیمت‌های متغیری به فروش می‌رسند؛ زیرا فرایند قیمت‌گذاری این محصول توسط عوامل گوناگونی تعیین می‌شود. به طور مثال درصورتی‌که کار تماماً هنر دست باشد نسبت به تابلوهای کارخانه و چاپی از قیمت و بهای بالاتری برخوردار خواهد بود. نوع رنگ و درجه‌بندی کیفی محصول نیز تا حد زیادی تعیین‌کننده قیمت و بهای آن به شمار می‌روند.
همچنین در بسیاری از نمایشگاه‌ها امکان شخصی‌سازی تابلوها و یا سفارش طرح‌های دلخواه برای افراد وجود دارد که در این صورت افراد قیمت بیشتری برای کارهای شخصی می‌پردازند. درصورتی‌که آثار روی نقاشی اثر هنرمندی معروف و سرشناس باشد نیز امکان بالا بودن قیمت آن نیز بیشتر است. بدین ترتیب هنگام خرید تابلو دیواری شاهد قیمت‌های بسیاری متفاوتی از انواع تابلوهای دیواری خواهیم بود که باتوجه‌به بودجه در دسترس می‌توانم بهترین انتخاب را داشته باشیم.
توصیه ما به مشتریان مراجعه به شرکت‌های باتجربه و موفق در این زمینه است؛ زیرا در این شرکت‌ها انواع تابلو دیواری فانتزی جدید در مقادیر گسترده‌تر تولید می‌شوند. نظارت دقیق روی فرایند تولید آن‌ها منجر شده تا کیفیت و دوام خوبی داشته باشند و همچنین با قیمتی بسیار مقرون‌به‌صرفه به فروش برسند.

تابلوهای نوشته‌دار با قابلیت سفارش

نتیجه‌گیری

سبک‌ها و مدل‌های متنوعی از انواع تابلو دیواری فانتزی جدید در بازار و نمایشگاه‌ها یافت می‌شوند که هر یک در ویژگی‌هایی مانند ابعاد و اندازه نیز با یکدیگر تفاوت دارند. هر یک از این تابلوها قابلیت شخصی‌سازی و یا سفارش شخصی نیز دارند که مقداری در قیمت‌گذاری آن‌ها تأثیر دارد.
افراد به‌منظور استفاده از تابلوهای جدید و شیک در سبک‌های دلخواه و با قیمت مناسب می‌توانند از نسخه‌های کارخانه‌ای و شرکتی آن استفاده کنند. این تابلوها دارای مرغوبیت بالا و تنوع زیاد در مدل و رنگ‌بندی است و در ابعاد و اندازه‌های متغیر از بسیار کوچک تا بسیار بزرگ عرضه می‌شود.