صحبت در خصوص پرده و اهمیت آن یک مقوله بسیار فراگیر است که تمام افراد از آن اطلاع دارند. با این حساب، پرداختن به موضوع خود پرده و نکات موردتوجه درباره آن کاری بیهوده است که وقت این مقاله را می‌گیرد. ما برای اینکه وقت باارزش و گران‌بهای شما گرفته نشود مستقیماً به سراغ موضوع اصلی در خصوص طرح پرده چاپی خواهیم رفت. سپس انواع طرح پرده چاپی لاکچری، طرح پرده چاپی هازان طبیعت و در نهایت طرح پرده چاپی هازان با طرح مرد عنکبوتی را موردتوجه قرار می‌دهیم. 

جذابیت پرده‌های طرح چاپی

پرده‌های چاپی

باتوجه ‌به اینکه در عصر حاضر تمام محصولات و کالاها، مسیر پیشرفت و ترقی را در پیش گرفته‌اند در خصوص پرده‌ها نیز می‌توان به این نتیجه رسید طرح‌های مختلفی پدید آمده‌اند که تمام سلایق از جمله کودکان را نیز پوشش می‌دهند. در پرده‌های چاپی، افراد هر طرح و مدل دلخواهی که دوست داشته باشند می‌توانند پیدا کنند. علاوه بر این، هماهنگی انواع دکوراسیون داخلی موجود در خانه با استفاده از این نوع پرده‌ها امکان‌پذیر است.
درست است که طرح پرده چاپی زیاد برای سالن‌های پذیرایی مناسب نیست اما شما می‌توانید بنا به سلیقه خود در بخشی از پنجره آشپزخانه که مشرف به سالن پذیرایی است از جذابیت پرده‌های چاپی استفاده کنید. طرح پرده چاپی لاکچری در آشپزخانه می‌تواند طرح یک گل بزرگ و زرد باشد تا علاوه بر حس انرژی بسیار زیاد در این مکان، باعث افزایش و گستردگی آشپزخانه نیز شود. حتماً می‌دانید رنگ‌های سفید و زرد به‌نوعی مکان مورداستفاده را به‌شدت بزرگ نشان می‌دهند.
البته بهتر است بدانید که پرده‌های چاپی بیشتر برای اتاق‌های کودکان بهترین گزینه هستند. تنوع بی‌نظیر و فراوان این نوع پرده‌ها باعث شده است تا دختران و پسران باتوجه‌به علایق و سلایق خود و با تجسم شخصیت‌های کارتونی موردعلاقه خود از پرده‌های چاپی مطابق با همان شخصیت استفاده کنند.

طرح پرده

چیدمان اتاق کودک

اگر فرزند پسر در خانه دارید می‌توانید برای اتاق او از انواع رنگ‌های سرد و ملایم استفاده کنید ولی در نظر داشته باشید انتخاب پرده مناسب با طرح موردعلاقه کودک علاوه بر القای حس اعتمادبه‌نفس به کودک باعث منحصربه‌فرد شدن اتاق او خواهد شد. به‌عنوان‌مثال، پسران عاشق شخصیت‌های کارتونی هیجان‌انگیز و قدرتمند مانند مرد عنکبوتی هستند. دلیل این علاقه قدرت و استقامت این شخصیت کارتونی است و از آن جا که پسران از همان کودکی خود را قهرمان می‌دانند به‌نوعی با این شخصی همزادپنداری می‌کنند.
شما می‌توانید با خرید پرده چاپی هازان با طرح مرد عنکبوتی یک احترام و عزت خاصی برای سلیقه کودک قائل شوید و کودک خود را شاد و قدرتمند سازید. پارچه هازان نوعی پارچه کتان است که در پرده‌های چاپی مورداستفاده قرار می‌گیرد. ترکیب این پارچه با انواع الیاف مصنوعی و طبیعی باعث درخشندگی و جذابیت این نوع پرده‌ها می‌شود. دلیل استفاده از الیاف مصنوعی در این نوع پارچه‌ها به دلیل ممانعت از آب‌رفتگی پارچه به هنگام شستشو است. 

چیدمان زیبای اتاق با پرده‌های چاپی

چیدمان اتاق بزرگسال

علاوه بر اتاق کودک، اتاق‌های بزرگسال نیز به چیدمان اصولی و مطلوب نیاز دارند. اگر یک اتاق‌خواب بزرگ و باشکوه دارید می‌توانید به‌واسطه استفاده از یک طرح پرده چاپی هازان طبیعت، این جلال و شکوه را دوچندان کنید. البته نگران نباشید! اگر اتاق شما کوچک است و هیچ دکوراسیون جذاب و جالبی ندارد باز هم می‌توانید با این طرح‌های زیبا و اصیل، یک رنگ و روح تازه به اتاق کسل و بی‌روح خود اضافه کنید.
علاوه بر این وجود یک عدد مبل در اتاق که کوسن آن همان طرح چاپی روی پرده را داشته باشد می‌تواند تا حدود بسیار زیادی در دکوراسیون داخلی اتاق شما تأثیر مثبت بگذارد. اصلاً می‌توانید تصویری از خودتان را سفارش دهید که علاوه بر پرده بر روی کوسن‌های مبلمان اتاق خود نیز داشته باشید. تکنیک حرارت بر روی پرده چاپی باعث می‌شود هر طرح و مدلی که بخواهید روی پرده و یا پارچه موردنظر شما نقش ببندد. طرح پرده چاپی دائمی است و نیاز نیست در خصوص ازبین‌رفتن آن‌ در هنگام شستشو نگران باشید. 

پرده‌های چاپی نوعی پرده سفارشی هستند

در حالت کلی به پرده‌هایی با این مشخصات که دارای طرح پرده چاپی هستند، پرده‌های سفارشی‌سازی شده گفته می‌شود. استاندارد و نوع برش این نوع پرده‌ها هم دست خودمان است. به بیان ساده‌تر، این ما هستیم که تعیین می‌کنیم پرده چه اندازه و استانداردی داشته باشد.
چاپ تصویر خانواده، عکس شخصی، لوگو شرکت و یا اداره‌ای که این پرده در آنجا نصب شده است و چاپ نام شرکت تمام کارهایی است که می‌توان بر روی پرده‌های چاپی انجام داد. توصیه می‌شود در زمان استفاده از دستگاه‌های مخصوص برای چاپ روی پرده، تصاویری را انتخاب کنید که کیفیت و وضوح بالایی داشته باشد. در این صورت تصویر نهایی و چاپ شده روی پرده نیز، جذاب و لاکچری خواهد بود.
شما می‌توانید علاوه بر تصویر شخصی خودتان، برای طرح پرده چاپی تصویری از عزیزانتان را انتخاب کنید و در زمان‌های خاص به آن‌ها هدیه دهید. به نظر می‌رسد این یک هدیه جذاب و خاص باشد که به فکر هیچ شخصی خطور نکرده است.  

پرده‌های شیک و لوکس

جمع‌بندی

 همان‌طور که مطالعه کردید، پرده‌های سفارشی شده یا همان طرح پرده چاپی یک محصول بسیار جذاب و متفاوت است که تمام افراد علاقه بسیار زیادی به انواع طرح‌های آن خواهند داشت. به‌عنوان‌مثال علاوه بر کودکان و بزرگسالان، زوج‌های جوان نیز می‌توانند با طرح پرده چاپی هازان طبیعت و افزودن دو عدد حلقه و یا چند قلب ریز در اطراف پرده کلبه عاشقانه خود را به بهترین شکل ممکن تزئین کنند.
لذتی که در هنگام آرام گرفتن در چنین اتاق ساکت و آرامش‌بخش با چنین پرده‌های عاشقانه‌ای وجود دارد در هیچ کجای جهان یافت نمی‌شود.